torsdag 17. juni 2010

Da var jeg på plass i Drøbak igjen.

Det ble en lang reise i dag. Herre min, på den lille flyplassen jeg dro fra var det kaos!! Det var tre fly som gikk til samme tid og TO vektere på jobb. Som resulterte i EN time lang kø for kontrollen. Men ikke nok med det, vi ble sittende nermere en time i flyet før vi kunne ta av. Dere skjønner, at etter alle passasjerene hadde blitt sluset igjennom kontrollen måtte de TO vekterne gjennomlyse all bagasjen før vi fikk den ombord. Fyttirakkern jeg er glad jeg sovnet da vi ventet på å få ta av... og sov nesten hele veien. Ellers hadde jeg omkommet, glætt! Og for å fortsette da, så måtte jeg vente en time på flybussen.. Men det var ikke så ille for da satt jeg ute å sola meg. Så fantastisk å kunne ta av seg jakken og se sola igjen. SO long 8 grader.. snakkes i august :) På bussen møtte jeg Even, fra barneskolen. Veldig hyggelig å ha noen å prate med.. mimre litt å sånt da vet dere.

Toa var snill å hentet meg på bussen :) Takker!
I morgen blir det kos med venninner, og kanskje ett glass vin på aker brygge med konserten i bakgrunn. Bare det ikke begynner å regne...

God natt. Kanskje vi sees snart :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar