fredag 11. juni 2010

Det er helg!


Humøret er så mye bedre i dag!! Hurra!!

Jeg merker egentlig ikke så mye forskjell på ukedag og helg i og med at jeg har hatt fri siden mandag. Men håper det blir en tur ut i morgen. En "sommer-hadet" samling. Sitter å hører på Stereo Love ( kommer vel til å bli sommerens landeplage!) og er egentlig veldig lei meg for at jeg ikke er i Drøbak, og dermed ikke får vært med på poolpartyet til Martine :) Kos dere masse jenter! Pass på å ikke dans dere uti bassenget da :)

I går var jeg på SpaSpa og fikk dyprens. Veldig deilig. Fikk også formet og farvet brynene.
Så nå tør jeg å vise ansiktet igjen! HEI alle sammen! Dessuten fikk jeg nakkemassasje, noe som alle burde unne seg i eksamenstiden..

Ellers er det ikke så mye spennende som skjer om dagen.
Skulle klippe plenen i dag, men fikk ikke gressklipperen til å fungere! Jeg trenger mannen min hjem Asap!

God helg :)

2 kommentarer:

  1. Vi danset oss uti bassenget! Vi savnet deg da! Men du...bloggen din oppdaterer seg ikke på min blogg? buuu...hehe!

    SvarSlett
  2. hmm, aner ikke hva som skjer jeg, og vet ikke hvordan jeg skal få fikset det. hehe

    SvarSlett