fredag 4. juni 2010

Sveket..

Ser det ut som noen har sviktet meg slik som jenta på boka, eller er jeg bare umotivert? Siste tenker jeg. Det er fredagskveld og jeg har nettopp skrevet 200 ord på praksiseksamen.. Hehe for en innsats! Jeg har vært på jobb da! Så måtte bare få ned setningene som har dukket opp iløpet av dagen. I morgen og søndag er det skikkelig innsats Vibeke!!
Det er 1 time til ølsalget stenger og jeg vurdere å løpe på butikken å kjøpe noen kalde for å feire dagens fantastiske eksamensprestasjon. Det er nemli Joddski konsert i kveld. Det er bedre å være ute blandt folk enn å sitte inne alene. Er dere ikke enige ?

Jaja, jeg blir vel sittende å fundere til det er for sent!

Heier forresten på Christina og kjæresten i kveld!! Det må du og :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar