tirsdag 8. juni 2010

Kan dere se meg?


Jeg sitter bak alle disse bøkene! Og flere er det, bare orket ikke stable flere. Jeg er ved veis ende på eksamen :) Så i morgen når jeg står opp skal jeg hoppe på sykkelen og ned på skolen, printe ut og levere! Kanskje lese igjennom en gang til da..
Det skal bli fantastisk deilig! Men det varer ikke så lenge for jeg må rett hjem å lese til skoleeksamen neste uke. men så er jeg ferdig og setter meg på første flyet hjem.

Det var først veldig deilig å komme til Nord igjen og, men det varte heller ikke lenge. Ikke lengre enn for en uke siden. Da jeg sto gråt mine tapre tårer og sa hadet til kjæresten nok en gang. Var værre å gi slipp på han denne gangen!! En uke er gått og da var det bare 7!! igjen! Prøver å finne motivasjon men den har nok gjemt seg sammen med søtvkaninene under sofaen.. Dessuten er alle de andre gressenke-venninnene mine flyttet..
For å ha noe å se frem til i nærmeste fremtid har jeg bestilt meg spa for en sommer-overhaling av punktum punktum komma strek - det var Vibekes vakre fjes. Kanskje det øker selvfølelsen min litt. Er ikke fare for å bli sommervakker når man sitter på rumpa og leser mens man dytter i seg sjokolade. Dårlig timing med eksamenstid før bikinisesongen..

Føler dette ble veldig deppresivt! Men det er ikke noe annet enn sannheten! haha.. Kjenner jeg kunne dekket hele klagemuren i dag om jeg ville, men er så lei av å skrive! muhaha nå må jeg slutte! Jeg tar meg en is :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar