mandag 14. juni 2010

Streik?

Uff, da ser det ut til at vekterene på flyplassen min blir tatt ut i streik fra i morgen av. Og jeg skal jo fly på onsdag :/ Uff, jeg som har gledet meg så mye.. Vet ikke helt hva som skjer, men håper på at det ordner seg slik at jeg får kommet meg hjem!

Nå er det på tide å stå opp. Hår ligget ekstra lenge i dag bare for å drøye lesingen. Så kjedelig å lese, men så er det bare to dager til eksamen :) Herlig å snart være ferdig på andre året!

Lørdagen hadde jeg to venninner på besøk. Det var veldig koselig å se de igjen, i og med jeg ikke har sett de på et halvt år. Vi dro ut på ett nytt utested og møtte en del kjente, daset og hadde det moro. Ble helt til de stengte, og da var det laaangt taxikø, selvfølgelig. Men med artige mennesker i køen så går tiden fort :) Noen mennesker er bare så rare, haha. Menn som gjør et desperat siste forsøk på å få med seg jente hjem.

Å, hva skal jeg gjøre om det ikke går noe fly?!? Tror jeg må ringe gledespatruljen og høre om de kan fly meg hjem :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar